Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Ξαφνικές επισκέψεις

Ξαφνικές επισκέψεις

002
By E. L.
Όταν χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού, πίστευα πως θα ήσουν μόνος σου. Έτσι, δεν σκέφτηκα δύο φορές να ανοίξω την πόρτα φορώντας μόνο το μαύρο μακρύ μακό φόρεμα, χωρίς εσώρουχα, που φοράω στο σπίτι και λάτρευες.
Όταν στο κατώφλι είδα και τον φίλο σου, τον Αλέξανδρο, κατάλαβα από δήθεν καθόλου επιτηδευμένο χαμόγελό σου πως εκείνο το βράδυ δεν θα βλέπαμε ταινία, πίνοντας κρασί. Ο Αλέξανδρος ήταν στην ηλικία σου, κοντά στα 25. Ειδικευόμενος γιατρός εσύ, νοσοκόμος εκείνος, είχατε περάσει αρκετές νύχτες και αρκετές μέρες στα επείγοντα του μεγάλου νοσοκομείου που στέγαζε το παρόν σας.
Περάσατε και καθίσατε στον ένα και μοναδικό καναπέ που διέθετε το μικρό μου σπίτι. Σας σέρβιρα κρασί και είπαμε να καθίσουμε και οι τρεις να δούμε την ταινία που είχαμε προγραμματίσει. Αναγκαστικά κάθισα ανάμεσά σας, προσπαθώντας να διασκεδάσω τις εντυπώσεις μέχρι να δω πώς θα εξελιχθεί η βραδιά. Είχες βάλει το χέρι σου πίσω και ένιωθα τα δάχτυλά σου να χαϊδεύουν απαλά τους ώμους μου, όσο παρακολουθούσαμε τον Antony Hopkins να απαριθμεί τα απομεινάρια μιας ημέρας.
Ο Αλέξανδρος σου έριχνε κλεφτές ματιές, τον έβλεπα από την άκρη του ματιού μου, πότε σε σένα, πότε στις ρώγες μου που διακρίνονταν γυμνές κάτω από το ύφασμα. Τη στιγμή που γύρισες, άρχισες να γλύφεις τον λαιμό μου και έβαλες το χέρι μέσα από το φόρεμα, γραπώνοντας το στήθος μου, πίστευα πως ήταν το σινιάλο στον Αλέξανδρο να κάνει το ίδιο. Κι όμως… έπρεπε να απλώσω το χέρι μου στο πόδι του και να αρχίσω να χαϊδεύω τον μηρό του για να αποφασίσει να μπει κι εκείνος στο παιχνίδι.
003
Κάπως έτσι ξεκίνησαν τα πράγματα και βρέθηκα να γονατιστή στο πάτωμα να σας έχω και τους δύο στο στόμα μου. Η δική σου γεύση, οικεία. Του Αλέξανδρου, προς εξερεύνηση. Είναι αλήθεια πως του έδωσα περισσότερη προσοχή κι ας παραπονέθηκες. Τα βογγητά του τη στιγμή που προσπάθησα να σας χωρέσω και τους δύο ταυτόχρονα στο στόμα μου, με έκαναν να θέλω πολύ περισσότερο να τον φέρω στα όριά του.
Κάπως έτσι πάλι βρέθηκα ανάμεσα στα δύο κορμιά σας, σε όλες τις δυνατές στάσεις που θα μπορούσατε να με πάρετε πάνω στο μικρό καναπέ. Μιλούσατε μεταξύ σας, βογκώντας, λέγοντας για την καύλα σας και χρησιμοποιώντας τα γνωστά επιφωνήματα και επίθετα που χρησιμοποιούν οι άντρες της ηλικίας σας. Εγώ από την άλλη δεν μπορούσα να πω πολλά πράγματα, καθώς το στόμα μου ήταν συνεχώς απασχολημένο, όπως και το υπόλοιπο κορμί μου.
Όταν σας είπα όμως ότι θέλω να τελειώσετε πάνω μου και κάθισα στη βάση του καναπέ, προσφέροντας το στήθος μου και κοιτώντας και τους δύο από πάνω μου να φτάνετε στην κορύφωση και μετά να νιώθω το ζεστό σπέρμα σας να ρέει πάνω μου, δεν χρειαζόμουν να πω τίποτε άλλο. Ήμουν χαρούμενη.
001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου