Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

La la la la la...Baby, I Love You.!

La la la la la...Baby, I Love You.!






-Αυτό το τραγούδι έχει γραφτεί για μία γυναίκα.

Ε
γω,το τραγουδώ για ένα κορίτσι που θέλει να φύγει

και να ανακαλύψει τον κόσμο.
Όμως,σαν άνθρωπος εγώ οφείλω και θέλω να της πω μέσα απο αυτό πως...
η ζωή είναι υπέροχη αλλά ο κόσμος μέσα σε αυτήν κακός.
Ξέρω ο,τι...δεν είναι και οτι το πιο γλυκό ο τρόπος μου αυτός
να την ωθήσω...αντιθέτως το όλο αυτό ειναι πολύ σκληρό.
Αλήθεια,είμαι ευτυχής βαθιά μέσα μου γι αυτήν της την ορμή και ας...
είναι η εικόνα μου λυπημένη.
Θέλω,να είναι και αυτή ευτυχισμένη που μπορεί και θέλει να βουτήξει μέσα
σε αυτό τον κόσμο και να πάρει απο εμένα μαζί της φεύγοντας μόνο αυτό:

"Η κοινωνία έιναι σαν ένα άγριο φεστιβάλ..."
Ας την ανακαλύψεις και ας την ζησεις
...




Υ.Γ Κάτι που δεν σου είπα ποτέ..."έισαι πολύ όμορφη..."
.......Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος...γιατί,
.......Όπως και νά'χει...La la la la la...Baby,I Love You.!
.......Kαι αυτό,δέν αλλάζει...
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου