Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ενα πιατο αληθειας ζητω!













 

Κυριε... Μου βαζετε μια μεριδα αληθειας πακετο? Μαλλον...τωρα που το βλεπω,θα φαω εδω... Μ'αρεσει το μαγαζι σας... Πως ειπαμε λεγεται?ΖΩΗ...Ααααα ζωηηη.... Τι με κοιτατε ετσι? Εχω να πληρωσω.Ενα γεματο πορτοφολι αγαπη εχω, νομιζω θα αφησω και φιλοδωρημα... Αν δεν εχεις πολυ δουλεια...ελα κατσε να φαμε παρεα. Αλλωστε ειναι μεγαλες οι μεριδες ... για 2 και παραπανω θα ελεγα. Παρε ο'τι θελεις,κερναω εγω... Απ'ο'τι βλεπω εχει τολμη καλοψημενη, ονειρα με νυφαδες ρυζιου, αφοσιωση με γευσεις "ριζα της γης", θυσια ψιλοκομμενου "εγω", χαρα με σαλτσα λυπης.... μμμμ...απ'ολα τα καλουδια! το πιατο της αναγκης μην το παρεις...συμβουλη μου.... δεν αξιζει...πληρωνεις φυκια για μεταξωτη αγαπη. Ελα...καθησε... Θλιμμενο σε βλεπω....κι ενοχικα αδυναμο.Φαινεται δεν εχεις βαλει μπουκια στο στομα σου. Πιασε να φαμε μπολικο.....να στηριχτεις στα ποδια σου, κυριως με το πιατο της αληθειας γινεσαι πολυ δυνατος! ...........................! Εχω να σου πω ενα μυστικο. Σε λιγες ημερες θα πεθανω.... και μου προτειναν αυτο το μαγαζι εδω να φαω ,να το φχαριστηθω... τουλαχιστον.... να παω χορτατος  με ιδανικα!
Μια...ηλιαχτιδα(μ'αλλον)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου