Κυριακή 27 Απριλίου 2014

1 Χρόνο στο Άγνωστο με βάρκα την Ελπίδα


Flowers-Wallpaper-96.jpg


Ακριβώς αγαπητοί φίλοι κλείνω και εγώ το χρόνο μου
σ΄αυτό το άγνωστο που λέγεται site - biogs - internet
και βασικά Η/Υ
Χωρίς να γνωρίζω πως ανοίγει και πως κλείνει αυτό το
κουτί,αυτή η οθόνη,που μόνο να την  ξεσκονίζω ήξερα
Χωρίς να ξέρω Αγγλικά ......... κι ακόμα δεν ξέρω
( συγχωρέστε με )
Με δάσκαλο και παρότρυνση από τον αδελφό μου 
που όλοι πλέον ξέρετε ότι είναι ο αγαπητός σε σάς
νεραϊδόφιλος  Melomenos ξεκίνησα δειλά δειλά
να γράφω κι εγώ κάποιες σκέψεις μου ή και
επιθυμίες μου
Ευχαριστώ τον αδελφό μου που με έσπρωξε
σ΄αυτό το άγνωστο μονοπάτι και γνώρισα όλους εσάς
που με έχετε στηρίξει, με τον τρόπο του ο καθένας !!!
Φυσικά δεν ξεχνώ τα φιλαράκια blogers
(στην τύχη το έγραψα δεν ξέρω αν γράφετε έτσι )
που συναντιόμαστε και τα λέμε από κοντά !!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την υπομονή σας

Και επειδή πρέπει να τιμήσω την ημέρα στο άγνωστο
ξανά ανεβάζω την πρώτη μου εγγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου