Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Στρουμφάκια ~ Είσαι παιδί μου πειρασμός...!!!

Προσωπικο μηνυμα Λατρειας... :)

Σημερα θα γραψω ενα κειμενακι που ειναι δωρακι για ενα υπεροχο μουτρακι που εδω και πεντε χρονια εχει μπει στη ζωη μου και την εχει κανει αλλες φορες ανω κατω,της εχεις αλλαξει γενικως τα φωτα...ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΟΜΟΡΦΥΝΕΙ ΤΟΣΟ...που του το συγχωρω...!!
Μιλαω για το κολλητουμπινακι μου...
Ειναι ενα πλασματακι(γιατι ειναι μικρουλικο και πονηρουλικο) που απο την πρωτη μερα που το γνωρισα με εκανε να χαμογελαω ασταματητα...
Μετα απο ολα αυτα τα χρονια θεωρω οτι της χρωστουσα ενα κειμενακι...
Με ανεχεται οταν κλαιγομαι,θυμωνω,εχω σπασμενα νευρα,θελω να σκοτωσω οτι αναπνεει διπλα μου,ουρλιαζω,γελαω σπαστικα και αδικαιολογητα....ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΙΔΑ...ΩΩΩ ναι!!!
Καθε λεπτο διπλα της ειναι ακρως διασκεδαστικο και ομορφο...Την αγαπω για την ανιδιοτελεια που εχει απεναντι στη σχεση μας και γτ μου προσφερει παντα ΜΑ παντα εναν ωμο για να κλαψουρισω για οτι με πνιγει...Οι τρελες μας ειναι τρομερες και μαλλον δεν κανει να της αναφερω(παιζει να φαω ban στο δικο μου blog :P).. Χμμ...οκ ΑΦΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ .....θα πω μια να παρετε μια γευση.
Οι 2 μας να ''μαλωνουμε'' για μια γουλια τεκιλα...αφου ειχαμε πιει ενα μπουκαλι...να χορευουμε στο μπαλκονι μου και ενα ξενοδοχειο απο απεναντι να μας χαζευει...Οκ ας σοβαρετουμε τωρα..χιχιχιχιχ!!!
Κοριτσακι μου ελπιζω να μην με βρισεις που αποκαλυψα τις κρυφες μας χαρες...αλλα το παιδι απ'τη καβα θα μας βαλει αφισα στο μαγαζι του...Αρα...μας αποκαλυψα μια ωρα αρχιτερα..
Σ'αγαπω απειρα και δεν μπορω ουτε λεπτο μακρυα σου... Εισαι το γατακι μου <3<3<3
Μην ξεχασεις ποτε οτι ειμαι εδω για σενα.... ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ<3!!!!!!!!!! ΚΑΙ ενα τραγουδακι αφιερωμενο...:
Σ'αγαπαω αστερακιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!
Να χαμογελας παντα και να μου κρατας το χερι...
Ξερεις ποσο αναγκη το εχω...!!!

''Κανω κρυφα μια ευχη...
Να ακολουθω μια ζωη...
Το γελιο το φως που σκορπας
οπου και αν πας...
Το ονειρο θα ειναι κοινο...
Για σενα εγω και εσυ για μενα εδω''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου