Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Μην ξεχνάς , είμαι δίπλα σου . . .

 

 

 

 

Μην ξεχνάς , είμαι δίπλα σου . . .

Μωράκι μου κάθομαι μπροστά στο laptop ακούγοντας μουσική , κοιτάζοντας το ρολόι και η σκέψη μου βρίσκεται στα υπέροχα ματάκια σου , καθώς πλησιάζει η δική μας ώρα θυμάμαι ότι στη ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ ζηλιάρης , τώρα όμως το παραδέχομαι ότι άρχισα να ζηλεύω , ζηλεύω όλα τα αντικείμενα που με κάποιο τρόπο αγγίζουν το κορμί σου , ναι ζηλεύω όλα τα αντικείμενα που χαϊδεύουν το κορμί σου , τα θεωρώ πολύ τυχερά που μυρίζουν την υπέροχη μυρωδιά σου , που αγγίζουν την βελούδινη επιδερμίδα σου . Λαχταρώ τις στιγμές που βρίσκομαι στην αγκαλιά σου , νιώθω την καρδιά να σου παραδίνεται , με κοιτάς και η καρδιά μου λιώνει , σου ανοίγω την ψυχή μου και νιώθω τα χρώματα της αγάπης να την κυριεύουν , νιώθω να ελευθερώνομαι , είσαι κάτι το ξεχωριστό για μένα , είσαι τα πάντα . You're my everything, The sun that shines above you makes the blue bird sing. The stars that twinkle way up in the sky, tell me I'm in love. When I kiss your lips I feel the rolling thunder to my fingertips And all the while my head is in a spin Deep within I'm in love.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου