Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Με ΚοΚΚινο και λίγο ΜπΛε.

Με ΚοΚΚινο και λίγο ΜπΛε.


Θυμάστε;

Στην αρχή του καλοκαιριού μιά νύχτα ... σε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο ... έκλεισα την αγάπη και τον έρωτα μέσα του ...
Ύστερα,με κόκκινο νήμα έραψα το ριχτάρι από άκρη σε άκρη και σκέπασα τα πολύτιμα σε ετούτο τον χώρο.




Ν
ύχτες τώρα, κάτω από το φως μιας λάμπας

μπαλώνω και ανανεώνω ετούτο τον χώρο.
Με λεπτομέρεια και προσοχή.
Με περισσότερη αγάπη.



Πάλι από άκρη σε άκρη ...
Πάλι με νήμα κόκκινο αλλά και με λίγο μπλε ...
Έτσι,για να έχει κάπου μια αγκαλιά η αγάπη ...





Τ
ώρα,από εκείνο το τριαντάφυλλο
που είχα αφήσει σε εκείνο το κατώφλι φεύγοντας ...
βγήκε από μέσα του ξανά η αγάπη.


Ν
τυμένη στα κόκκινα,
ολόφρεσκη χορεύει αναζητώντας
το μπλε στην αγκαλιά της ...




ΜπΛε
στο
ΚοΚΚινΟ










ΑγΚαΛιΑ
στην
ΑγΑπΗ






υ.γ
το ιστολόγιο, βρίσκεται ακόμη σε διαδικασία επεξεργασίας.
Καμία ανάρτηση και κανένα στοιχείο δεν επρόκειτο να χαθεί,
όπως και κανένα από τα σχόλια των αναρτήσεων που υπήρχαν.

Σας Ευχαριστώ.

.

Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2009

Σε Όσα Μου Χάρισαν . . .


Κατά την απουσία μου από το blog μου, σε περίοδο διακοπών,πέρασαν κάποιοι άνθρωποι του ιστιοχώρου και εξέφρασαν την συμπάθειά τους για το ιστολόγιό μου.
Ο κάθε ένας, με τον δικό του τρόπο . . .
Ένας τρόπος και ένα ξεχωριστό άγγιγμα για εμένα.
Όμως,όταν μου χαρίζουν τέτοια αγγίγματα . . . με παρασύρουν και με καθηλώνουν σε μια άλλη πλευρά της ζωής.

Τ
ης Ευαισθησίας.

Την ευαισθησία μου σε αυτή τους την χειρονομία,την είχα για λίγο καιρό στο μπαουλάκι που φυλάσω τις εκκρεμότητες.
Σήμερα,τους αλλάζω μπαουλάκι και μεταφέρω το άγγιγμά τους στο σεντουκάκι με τους πολύτιμους θησαυρούς . . .και μιας και βρίσκομαι σε διαδικασία μεταφοράς, θά ήθελα και να μεταφέρω μέσα από αυτό τον χώρο του blog μου,την εκτίμηση και τις ευχαριστίες μου προς αυτούς.


Οι bloggers lockheart (εγώ όμως θα την λέω , Τρελή Καρδιά)
και Νεφέλη(Ιστορίες Μιας Νεφέλης) μου χάρισαν αυτό . . .

Εκτιμώ και τις Ευχαριστώ για την Συμπάθειά τους.

~.~.~

H blogger evelina μου χάρισε αυτό . . .





Εκτιμώ και τηνΕυχαριστώ για την Συμπάθειά της.


~
.~.~

Επειδή ο κανόνας όμως είναι να μοιράσω και εγώ ετούτη την χειρονομία
Εκφράζω την συμπαθειά μου σε κάποιους που ΔΕΝ την ήξεραν, χαρίζοντάς τους και τα ΔΥΟ στους:

MΩΒ~~ΜΩΒ για το νέο μωβ αποτύπωμά της στο blog μου.

(ΟΧΙ ΕΓΩ) Η ΑΛΛΗ εκφράζοντας την συμπάθειά μου στην ΑΛΛΗ.

V - Σιωπηλή κραυγή σαν κραυγή μες την σιωπή της.

Λυκόφως να τα έχει φυλαχτό για τις βαθιές της θάλασσες.

Fotini έτσι . . . επειδή είναι Πειραιωτάκι

maria ευγενική ανταπόδοση στο δικό της καλως ορισες.

Alks για δύναμη στον χειμώνα της.

tiger-lilious επειδή περίμενε την επιστροφή μου Πως! και Πως!

mourmoura ως συμπάθεια στο δικό της παραμύθι.

jacki χαρίζω αυτήν μου την ευαισθησία ως κλωστή στο κέντημα της.


Σας Ευχαριστώ.


~.~.~

Κάτι Διαφορετικό.

Ένας άλλος τρόπος έκφρασης συμπάθειας στο blog μου,απο την καλή μου φίλη Aeriko
η οποία πήρε διάφορα αποσπάσματα κειμένων και κάποιες φωτογραφίες απο το blog μου
και δημιούργησε με αυτά αυτό το βιντεάκι οπου και το συνόδευσε με μια εκπληκτική μουσική.
Φυσικά,η καλή μου aeriko με τα μάτια της καρδιά της με βλέπει ως ποιητή.
Σαφώς και το δηλώνω πως , δεν έχω καμία σχέση ούτε γνώση απο ποίηση.
Όπως προς αποφυγή παρεξηγήσεων,το βιντεάκι περιέχει κατ επιλογήν της και αποσπάσματα στίχων απο αγαπημένο μου τραγούδι.
Όπως και να΄χει όμως , αυτή της η σκέψης και ο τρόπος έκφρασής της,με συγκίνησε ιδιαίτερα.


Καλή μου, σε ευχαριστώ απο καρδιάς και ανταποδίδω χαρίζοντάς σου αυτή την φωτογραφία
για την συλλογή σου.

Καλό Σ/Κύριακο Σε Όλους.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου