Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Να χαθώ στα χέρια σου . . .

 

 

 

Να χαθώ στα χέρια σου . . .

Το καλύτερο θέμα είναι να έχεις δίπλα σου αυτή που αγαπάς , αυτή που κάνει την καρδιά σου να νιώθει υπέροχα , να είναι δίπλα σου και όταν κλείνεις τα μάτια σου να μην φοβάσαι ότι θα χαθεί , να βλέπεις να σου χαμογελά και να νιώθεις το πιο υπέροχο συναίσθημα και να εύχεσαι εκείνη τη στιγμή να σταματήσει ο χρόνος , να νιώθεις την καρδιά σου τόσο ερωτευμένη που να μην σε νοιάζει για τίποτα , να μην κοιτάς γύρω τίποτα παρά μονάχα τη μορφή που έχει κάνει την καρδιά σου να φτερουγίζει . Νιώθω υπέροχα κοριτσάκι μου όταν είσαι δίπλα μου , είσαι ο λόγος που χαμογελάω , κοιτώ τα όμορφα μάτια σου και χάνομαι , αντικρίζω το χαμόγελο σου και νιώθω στην καρδιά μου ερωτικά τσιμπήματα , το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ που μ'έκανες να νιώθω τόσο υπέροχα και τόσο ερωτευμένος . Πάντα το μυαλό τριγυρνά σε σένα ,κλείνω τα μάτια μου και αντικρίζω ένα υπέροχο θέαμα , εσένα , κλείνω τα μάτια θυμάμαι τη στιγμή που μου είπες ότι μ'αγαπάς και λιώνω , δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό που ζω είναι αληθινό , ότι κρατώ στην αγκαλιά μου ένα πλάσμα σαν εσένα , σ'ευχαριστώ που Σ'-Α-Γ-Α-Π-Ω , σ'ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου , σ'ευχαριστώ γι αυτό που νιώθω , μερικές φορές δεν μπορώ να βρω λέξεις για να εκφράσω την αγάπη μου , ζεις μέσα μου , είσαι ο χτύπος της καρδιά μου , σ'ευχαριστώ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου