Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

ETERNAL LOVE (Αιώνια Αγάπη) Σπανουδάκης ★♥ இڿڰۣ-ڰۣ★ (+playlist)

Μια ταση θλιψης χωρις (με) λογο...

Αυριο ειναι μια μεγαλη μερα... Τουλαχιστον για μενα! :Ρ Ναι αγαπημενοι μου bloggers εχω γενεθλια! Γινομαι δεκα εξι... Δεκα και εξι χρονια! Ισως ακομα ειμαι πολυ μικρουλα παντως εμενα μου φαινεται πως εμεινα παρα παρα πολυ στα δεκα πεντε μου! Θελω τοσο να γινω δεκα εξι... δεν ξερω το γιατι... παντως θελω!
Το θεμα ειναι πως θελω να ειναι μια υπεροχη μερα! με τους δικους μου ανθρωπους... να με παρουν τηλεφωνο να με επισκευτουν... Να δω οτι ΝΑΙ καποιος με σκεφτεται με εκτιμα με αγαπα! μια μικρη κουβεντα απο εναν ανθρωπο που μ'αγαπα που με εκτιμα αρκει για να με κανει χαρουμενο! να δειξει οτι με θυμηθηκε! τι να το κανω το facebook που θα τους πει οτι εχω γενεθλια? Δεν κριβεται παντα πισω απο ενα "χρονια πολλα" ενα συναισθημα! ενα κατι!
Πολλοι λενε "να πω χρονια πολλα γιατι θα με παρεξηγησει" ή "α εχει γενεθλια αυτη... ε ας πω ενα χρονια πολλα"! προτιμω να μην μου ευχηθει κανενας! δεν θελω ευχες! Θελω απλα να δω οτι καποιος με σκεφτεται! Οτι ειναι η δικη μου μερα ξεχωριστη και για καποιον αλλον! για μενα αυτο σημαινει πολλα... Δεν θα παρεξηγησω κανεναν που θα με ξεχασει! αληθεια! :)
Απλως να... αυριο ειναι μια πολυ ξεχωριστη μερα για μενα... την περιμενα πως και πως! Φετος συγκεκριμενα πιο πολυ απο καθε χρονια!
Και κατι μεσα μου μου λεει πως θα ειναι η χειροτερη! ή τουλαχιστον δεν θα ειναι καλη! Λίγες ευχες σε ενα "τοιχο" απο υποχρεωση δεν θα με κανουν πιο ευτυχισμενη... λίγη αγαπη ομως ναι! εννοω... οχι οτι δεν με αγαπαει κανεις ή κατι τετοιο... εστω και ενας πανω σε αυτον τον πλανητη ξερω οτι μ'αγαπα! πρωτοι απο ολους οι γονεις μου και η οικογενεια μου!
Τελος παντων... ειπα πολλα χωρις λογο... αυτο που ηθελα να πω... ειναι οτι εχω μια ταση προς θλιψη... πως αυριο θα ειναι μια κακη μερα...
(Μα γιατι το κανω αυτο στον εαυτο μου? :Ο)

Καλο σας βραδυ! :)
Χρονια πολλα και του χρονου με υγεια! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου